نوشته شده توسط : b.gholami

طراحی و تجهیز رستوران هوشمند و رباتیک و فست فودها چیزی است که امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل به دنبال آن هستند.

حذف تردد مشتری پشت پیشخوان هنگام سفارش، ایجاد فضایی آرام در هنگام انتخاب غذا، تهیه غذای شخصی و کاهش هزینه های رستوران با حذف نیروی انسانی، برخی از قابلیت های کیوسک ها و میزهای لمسی برای سفارش غذا و رستوران و نرم افزار مدیریت سریع Food شرکت آیریک است. .

از دیگر ویژگی های این محصول، امکان تولید میزهای رستورانی در اندازه ها و شکل های مختلف است که برای میزهای دو نفره، چهار نفره و حتی میزهای دوازده نفره قابل تولید می باشد.

خدمات مشتری در رستوران های هوشمند و رباتیک موضوعی است که می توان از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند نام برد.

میز لمسی هوشمند VIP مناسب رستورانها، مراکز آموزشی و تفریحی، مهندسین و طراحان و 

با این جداول می توانید مسافت صد ساله را در یک سال طی کنید.

فناوری همیشه به کیفیت خدمات ارائه شده کمک کرده است. کیفیت بالا یا قیمت مناسب دیگر جوابگوی مشتریان تنوع طلبی نخواهد بود که به دنبال کشف و تجربه ای جدید هستند و دیگر منتظر گارسون نخواهید بود تا سفارش غذا را اعلام کند. منوی دیجیتال در دسترس شماست. می توانید ابتدا مشاهده کنید، سپس با لمس انگشتان خود در منو اسکرول کرده و بر روی صفحه کلیک کنید تا سفارش خود را ثبت کنید.

دیگر منتظر کسی نباشید تا سفارش شما را بنویسد یا آن را وارد دستگاه کند. تصور کنید وقتی پشت میز می نشینید، دریاچه ای روی میز وجود دارد که وقتی بشقاب، فنجان یا حتی دست خود را روی آن می گذارید، واکنش نشان می دهد یا اشیایی که روی میز قرار می دهید با خطوط نور به هم متصل می شوند. و با حرکت تصاویر زیبایی از آنها ایجاد می شود یا لوگو و تبلیغات رستوران دور لیوان شما می چرخد ​​و مشتری می تواند ابتدا منو را بالا آورده و روی میز بزرگ کند.

از غذاهای مختلف و میزان کالری و چربی آن ها مطلع شوید و با مشاهده سایر مشخصات مانند ظاهر و قیمت غذا، بدون نیاز به سرویس قبلی آن را سفارش دهید. پس از سفارش می توانید از مراحل تهیه غذا مطلع شوید و در حین آماده شدن غذا با بازی های حسی مختلف سرگرم شوید و در نهایت از طریق دستگاه کارت خوان بانکی متصل به میز نیز می توانید قبض را پرداخت کنید.

Touch Table یا میز هوشمند گزینه ای مناسب برای کاربردهایی مانند رستوران ها و کافه ها، مراکز آموزشی و تفریحی و همچنین مهندسان و طراحانی است که نیاز به انجام پروژه های خود و تعامل پشت میز دارند.

در مراکز آموزشی و مهدکودک ها استفاده از میز حسی کودکان می تواند جذابیت ایجاد کند و هزینه های آموزشی را کاهش دهد.

با کیوسک های سفارش غذای لمسی، پیشخوان های سفارش، میزهای لمسی، تبلت های سفارش غذا و نرم افزارهای مرتبط شرکت آیریک، همگی ابزاری برای ایجاد آسان رستوران روباتیک و رستوران هوشمند هستند.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: